Rendszerüzenet

Felnőtt Tartalom

A szexrandi szolgáltatást csak 18. életévüket betöltött látogatók használhatják. Kérjük nyilatkozz, hogy elmúltál-e már 18 éves!

Nem múltam
Vissza
Szexi történetek
Tóth Béla és Tóthné Katalin
Pontátlag: 4
Kategóriája: Gruppen
Megtekintve: 6517
Szavazatok: 30
Feltöltve: 2008. július 07.

Egy dunántúli hotelben kapcsolodtunk ki 3 napra.Lepakoltunk , nekem elkellett menni egy kis idõre.Mig oda voltam addig a párom a szálloda medéncéjében kapcsolódodtt ki. Mikor visszaértem akkor egy pasival (nvezzük Zoltánnak) beszélgetett és ismertetett össze.A pasi nagyon rá volt hangolodva a testére és a melleire. Ugyütt szaunáztak és beszélgettek.A szaunában megnézhették egymás adottságait.Páromat is izgatta a másik férfi.
Késõbb a szobában régebben megbeszélt dolgainkra tértem rá. Hogy kipróbálnánk a sexet 3-asban.Megkértem hogy szexin öltözzön fel.Piros melltartó, bugyi , harisnyatartó, fekete harisnya feszülõs kivágott felsõ.A vacsorakor elbeszélgettem vele, hogy ha akar akkor az est további részében együtt is lehetnénk. Egy üveg bor társaságában folytattuk a beszélgetést, ami egyre inkább erotikus témájú lett. Párommal elkezdtünk csókolózni és simogatni egymást, erre õ el akart köszönni. Megkértem hogy maradjon és kapcsolodjon be a játékba.Furának találta, de maradt. Orálisan izgattuk egymást és ez õt sem hagyta hidegen. Mikor behatoltam neki hátulról, akkor õ sem bírta tovább és ruháit ledobva elõlrõl közeledett. Megláttam a farkát, már értettem miért tetszett a páromnak.Jóval vastagabb volt, mint az enyém. Nehezen oldodott fel, de többször váltottuk egymást. Mikor vele közösült a párom, ami engem nagyon izgatott, akkor nehezen tudodd rám figyelni.Megpróbáltuk a szendvicset is, de többszöri próbálkozás után sem jött össze. A végén egymást váltva vadul keféltük õt élvezésig. Nagyon jó volt mindenkinek. Nálunk aludt párommal középen. Reggelig fogta a párom mellét. Reggeli elõtt, míg én zuhanyoztam , ismét közösültek. Most én kapcsolódtam be. A szendvics is összejött, mert a párom is rájött hogy most a partner miatt jó az alkalom. Késõbb Zoltán külön vonult. Délben megjött az õ \"vendége\" és csak szemmel jeleztük, hogy milyen éjszakánk volt. Azóta nekünk is teljesen másak az aktusaink. Nyíltan beszélünk a dolgainkról és sokmindent kipróbálunk, amit addig nem is gondoltunk. Akkor derült ki hogy õ szereti a vad kefélést, az orális teljes szexet.Az ellaposodó 14 éves kapcsolatunkat nagyon jó utra terelte egy 3. jó szeretõ!

Nézd meg Tóth Béla és Tóthné Katalin többi szexi történetét is!