Rendszerüzenet

Felnőtt Tartalom

A szexrandi szolgáltatást csak 18. életévüket betöltött látogatók használhatják. Kérjük nyilatkozz, hogy elmúltál-e már 18 éves!

Nem múltam
Vissza
Szexi történetek
Piszok
Pontátlag: 4
Kategóriája: Hetero
Megtekintve: 9017
Szavazatok: 32
Feltöltve: 2012. január 20.

Belevaló csaj

21 évesen, aktív sportoló idõszakomban történt, amikor kicsit ki voltam gyúrva, rendszeresen jártunk a haverokkal Balatoni strandra lányokkal ismerkedni. Egyik ilyen túra nagyon emlékezetes volt számomra. Olyan lánnyal hozott össze a sors aki a legtöbb férfi vágyálma. Egy szõke lány volt Zsófi, nálam 2 évvel fiatalabb, szép arccal, átlagos, de formás testtel, izgató popsival és mellekkel. Ahogy megláttam tudtam, hogy meg kell szólítanom, õrjítõen dögös volt. Bár féltem is kicsit, hogy egybõl hozzám vágja a kosarat, de kellemesen csalódtam. Barátnõivel volt, akiket barátaim kötöttek le ugyanígy. Beszélgetésbe elegyedtünk, szó esett minden félérõl, majd idõvel meghívtam egy gyors ebédre a strandon, ahol folytatódott az ismerkedés. Beszélgetésünkkor aktívan szemeztünk egymással. Látszott a lány szemében az érdeklõdés és a tûz ami viszont is így volt. Visszatelepedtünk a strandon a helyünkre, ahol izgató testtartással és mozdulatokkal igazgatni kezdte törölközõjét, hol melleit mutatta kihangsúlyozva felém, hol megfordulva édes izgató popsiját. Alig bírtam türtõztetni cerkámat a fürdõnadrágba. A ráadás ezután következett amikor is megkért, kenjem be naptejjel, de ne csak a hátát. Több se kellett nekem, de nem érdekelt különösebben mert éreztem egy különös rezgést kettõnk között. Kapva kaptam az alkalmon és lassan elkezdtem bekenni a naptejjel a hátát, kis masszírozással egybekötve, ami láthatóan nagyon tetszett Zsófinak, meg persze nekem is, ami kezdett kicsit látványosabb is lenni, bár próbáltam helyezkedni nehogy az egész strandon celebbé váljak ezáltal. Lábát is elkezdtem bekenni, ahogy minden pasi úgy én is minél közelebb akartam érezni kezem izgatóan domborodó szeméremajkaihoz, ami szintén tetszett Zsófinak. Folytattam a naptej érzéki szétoszlatását gyönyörû bõrén, de immár elöl, természetesen a fürdõruha levétele nélkül. Mivel már a hátán feküdt, alkalmunk nyílt egymás szemébe nézni, ahol ismét láttam a tüzet és a vágyat szemeiben, és szavaink is kezdtek egyre jobban erre koncentrálni. Lassan közeledni kezdtem gyönyörû ajkaihoz és megtörtént az elsõ csók Vele. Õrjítõen csókolt, nyelve azonnal ficánkolni kezdett ajkaimon és nyelvemmel heves csatákat vívott. Fürdõnadrágom a mintáival együtt kezdett egy indián sátorra hasonlítani, ugyanis cerkám gondoskodott róla. Észrevette Zsófi is, de elõtte nem takartam vágyaimat. Ekkor megkérdezte nem e akarom lehûteni magam a vízben, mire én mondtam jó lenne. El is indultunk a vízbe, úszkáltunk, beszélgettünk, játszadoztunk egymással, és folytattuk csókcsatáinkat, de ekkor már Zsófi az ölembe pattant, szorosan odanyomta ágaskodó férfiasságomhoz szeméremdombját. Az õrület lett úrrá rajtam, és szorosabban átkaroltam, fenekébe idõnként belemarkoltam, és széthúztam amitõl még jobban bevadult. Egy ilyen csata után a nádas felé úsztunk ahol takarásba voltunk a többi strandoló szeme elöl. Folytattuk a csatákat, amikor Zsófi egyszer csak felemelkedett a vízbõl és felhúzta bikini felsõjét. Szemeim majdnem kiugrottak a helyérõl mikor megláttam gyönyörû formás melleit, amikor megfogta kezeimet és szorosan a melleire helyezte. Majdnem ott sültem el, pedig még csak az \"elõjáték\" volt. Ekkor megkérdezte nem mennénk el hozzájuk a nyaralóba, pár percre van a strandtól. Azt hittem megõrülök, ilyen csajjal hozott össze a sors. Kaptam ezen az alkalmon és Vele tartottam, hiszen én is akartam tõle valamit és Õ is tõlem. A nyaralójuk tényleg közel volt, kb. öt percre a strandtól, addig is kicsit leeresztett a sátor, de bennem mélyen vonzalom és izgalom volt, amit Zsófi felé éreztem. Nem gondoltam, hogy ilyen hamar ennyire közel kerülünk egymáshoz, de valamire mindkettõnknek szükségünk volt akkor. Amikor a nyaralóba értünk egymásnak estünk, és heves csókolózás közepette bementünk a zuhanyzóba. Tusolni kezdtünk, egymást fürdettük. Szorosan magamhoz húztam Zsófit és csókoltam, miközben ágaskodó férfiasságom izgató húsos szeméremajkaihoz ért. Éreztem öle nedvességét, sikamlósságát, és falloszom is kéjnedvet csepegtetett, annyira izgatott volt. Testét kezdtem el csókolni, nyakától lefelé haladva, gyönyörû melleit immáron nyelvemmel is kényeztettem, bimbói ettõl még jobban hegyesedtek, közben kezemmel combja belsõ felét, majd lassan szeméremajkait simogattam. Ennek hatására Zsófi halkan nyögdécselni kezdett. Folytattam a nyelves kényeztetést testén még lejjebb haladva, amikor elértem gyönyörû domborodó öléhez. Nyögései nem maradtak abba, inkább fokozódtak. Nagyon izgató puncija volt, vastag külsõ szeméremajkak közt hegyesedõ csikló és kissé kilógó kisajkak. Amikor szétnyitottam szeméremajkait elém tárult egy õrjítõ kis tölcsér, kitágult nedves barlanggal. Egybõl rávetettem magam, habzsolni kezdtem nyelvemmel, persze fokozatosan rátérve érzékeny csiklójára. Combja belsõ fele és mézédes puncija sikamlós volt puncinedvétõl, totál rá volt hangolódva szexre, velem együtt. Lábát a vállamra rakta és szinte követelte nyaljam ki. Bevetettem ujjaimat is, megkeresve hüvelye belsõ felén a híres G pontot (legalábbis úgy gondolom az volt) ütemesen mozgatni masszírozni kezdtem ujjammal belülrõl, közben tenyeremet enyhe nyomással csiklójára nyomtam fokozva élvezetét. Nem kellett sokáig ujjazni édes punciját, mert rövidesen elélvezett. Zsófi puncija hol összeszûkült hol kitágult az élvezettõl, lábai és teste remegni kezdett, alig bírta megtartani magát. Kezemet egészen a csuklómig bartholin-mirigye által termelt sikamlós nedve borította. Miután feleszmélt önkívületi állapotából, lassan leereszkedett gyengéden végigcsókolta testemet, majd ajkaival kezdte izgatni ekkor már kõ kemény férfiasságom. A gyengéd kezdésbõl kemény szopás lett, annyira bevadult a csaj, hogy én sem bírtam tartani magjaimat. Közöltem is vele, hogy ha így folytatja elsülök. Mire Õ farkamat tovább izgatta bársonyos kezével, közben mondta; \"szeretném ha a számba élveznél, imádom a sperma ízét\". Azt hiszem több se kellett, ismét falloszomra cuppant édes ajkaival, közben kezével ütemesen húzta le-föl farkamat, aminek hatására szinte azonnal szájába élveztem. Zsófi az utolsó cseppig kiszívta elsõ táram tartalmát, majd amikor felocsúdtam hosszas mámoromból, Zsófi elõttem játszott a szájába a spermámmal és a végén lenyelte, majd õrületesen elkezdett csókolni. Szinte az õrületbe kergetett szexuális étvágyával, persze a jó értelemben. A kölcsönös elõjátékot követõen a nappalijukban folytattuk, de ekkor jött csak a java......