Rendszerüzenet

Felnőtt Tartalom

A szexrandi szolgáltatást csak 18. életévüket betöltött látogatók használhatják. Kérjük nyilatkozz, hogy elmúltál-e már 18 éves!

Nem múltam
Vissza
Szexi történetek
Petya
Pontátlag: 4
Kategóriája: Hetero
Megtekintve: 7050
Szavazatok: 18
Feltöltve: 2014. január 06.

Kemping

Levezettem egy pár száz kilométert és már elég öreg este volt mire végre felvertem a sátrat a zsúfolt kempingben. A rövid vacsora után a kedvesem kinyúlt a sátorban én pedig levonultam a partra kipróbálni a vizet. Kellemes meleg este volt. Nagyon jólesett úszni, majd csöndesen szemlélõdni a parton, hallgatni a hullámok moraját és bámulni a csillagokat. A közelben nem voltak lámpák és a Hold sem világított, úgyhogy nagyon szépen lehetett látni a csillagokat. Olyan volt, mintha apró lámpásokkal tûzdelte volna tele valaki. Megiszogattam a parton hagyott boromat és véget vetettem szemlélõdésnek. Már csak arra vágytam, hogy én is kinyúljak a sátorban a kedvesem mellett. Lassanként visszabotorkáltam és bemásztam mellé a sátorba. A vaksötétben kitapogattam a kedvesemet. Felhajtottam a takarót és melléfeküdtem, majd szokásom szerint átkaroltam úgy, hogy a melle belesimult a tenyerembe. Lehunytam a szemem és máris jó úton voltam az elalvás felé, de valami szokatlant érzékeltem, miközben a kedvesem melle továbbra is kellemesen domborodott a tenyeremben.

Félálomban voltam és nem tudatosult bennem, hogy mi is az ami nem stimmel, de önkéntelenül is tovább simogattam, becézgetem a kedvesem mellét. A pólóján keresztül éreztem, hogy megkeményedik a mellbimbója, de ez is valahogyan nagyon furcsa volt… az ördögbe is ezzel a meghatározhatatlan érzéssel!
Nem fogom, hagyni, hogy elrontsa a nyaralásomat! Ha már nem tudok aludni akkor õt sem fogom hagyni, hogy egész éjszaka csak aludjon! Egyre tisztuló fejjel és egyre céltudatosabban kezdtem simogatni a kedvesem karcsú alakját. Lecsúsztattam a kezem a popsijára és lassan felhúztam a pólót, úgy hogy hozzáérhettem a bõréhez. Tevékenységem érezhetõen nem volt hatástalan egyikünkre sem, mert lassanként egyre merevebb és merevebb lettem. A kedvesem pedig megfogta a kezemet és rászorította a mellére, a popsiját pedig nekem tolta, mintha csak azt akar, hogy erõsebben érezze az ágaskodó farkam a hátsóján.

Némán izgattuk egymást. Nem akartam, hogy elmúljon a varázs. Kívántam, nagyon kívántam és egyre erõteljesebben szorítottam a meredezõ férfiasságomat a kedvesem hátsójának, igyekezve behatolni a két gyönyörû hosszú combja közé. Úgy ahogyan volt oldalra fekve felhúzta az egyik térdét, hogy könnyebben hozzáférhessek és én élvezettel dörzsölgettem a farkamat a puncijához. Így izgattuk egymást sokáig, nem akartam, hogy vége legyen olyan õrjítõ érzés volt tudni, hogy itt fekszik mellettem a kedvesem és várja, egyre jobban várja már, már követeli, hogy belecsússzak. Egy kéz karcsú ujjai kulcsolódtak rám – úgy látszik nem bírja tovább fokozni az izgalmakat – és bevezettek egy csodálatosan szûk punciba!
Ohhh… micsoda kéj egy ilyen puncit pumpálni!!! …és megdermedtem a döbbenettõl!
Az én feleségemnek két gyerek után már nem szûk a puncija!
Ez a mell a kezemben sokkal feszesebb!
Ez a nõ akivel éppen most szeretkezem NEM IS AZ ÉN FELESÉGEM!!!

Csináld! - zihálta egy hang a sötétben! Nem volt megállás tovább dugtunk, vonaglottunk egymás szorításában!
Ilyen félelmetesen felkavaró és fergeteges szeretkezésben akkor volt utoljára részem, amikor elveszítettem a szüzességemet – ha nevezhetjük így a legelsõ alkalmat, amikor is együtt voltam életem legelsõ Nõjével.
Egy utolsó szorítás még és eljutottam a csúcsra. Mintha sosem akarna vége szakadni pumpáltam bele a nedveimet ebbe a csodálatos punciba. Alighanem egyszerre juthattunk el a csúcsra mert az Õ zihálása is elcsendesedett. Adtam egy puszit a hátára. Még feküdtünk egy kicsit összefonódva. Majd hallottam, hogy a légzése egyenletessé válik. Elaludt mint egy összegömbölyödött kismacska.
Tudtam, ha nem akarom, hogy a feleségem keresni kezdjen, akkor most távoznom kell.

Nézd meg Petya többi szexi történetét is!