Rendszerüzenet

Felnőtt Tartalom

A szexrandi szolgáltatást csak 18. életévüket betöltött látogatók használhatják. Kérjük nyilatkozz, hogy elmúltál-e már 18 éves!

Nem múltam
Vissza
Szexi történetek
Cicatappancs
Pontátlag: 4
Kategóriája: Hetero
Megtekintve: 2263
Szavazatok: 15
Feltöltve: 2010. július 08.

éjszaka a tengerparton

Besötétedett, mire leértünk a partra. A tenger hullámai nyaldosták a lábamat, ahogy összebújva sétáltunk a homokban. Cipõmet a kezemben vittem, könnyû nyári ruhámba néha belekapott a langyos szél, bemászott alá és szinte csiklandozta a bõrömet. Az étterembõl a zene lehallatszott a partra. Odafúrtam a mellkasához a fejem, erre õ kicsit jobban magához szorított és belepuszilt a hajamba. Mindketten az eltelt napra gondoltunk, a cinkos mosolyokra, a kacsintásokra, a lopott csókokra, és hogy alig vártuk az estét, hogy egymás karjaiba vethessük magunkat egy pár órára. Elfogadtuk, hogy ennyi jutott nekünk egymásból és mindig maximálisan kihasználtuk az együtt töltött idõt….
\"Menjünk fürdeni!\" mondtam neki és már le is dobtam a cipõmet a homokba. A következõ mozdulattal a ruhámat és a bugyimat is levettem. Ott álltam elõtte, meztelen testem körvonalait jól látta az éjszaka fényeiben. Dermedten bámult és nem tudta levenni rólam a szemét. Melleimen idõzött egy darabig, nyelt egy nagyot és a derekamon, majd a kerek csípõmön megállapodott a tekintete. Mindig is szerettem, ahogy néz, amikor meztelen vagyok. Szinte megdugott a szemével és ez nagyon izgatott. A hangom zökkentette ki gondolataiból. \"Gyere már, ne kéresd magad!\" nevettem rá, megfogtam a kezét és húztam befele a vízbe. Gyorsan ledobta ruháit, aztán komótosan elindult utánam. Éreztem a szemét a fenekemen, a derekamon, majd hallottam, hogy beveti magát a vízbe és úszik. Hamar utolért. Megálltam és éreztem, hogy szorosan mögöttem áll. Éreztem leheletét a nyakamon…. elkezdte harapdálni a fülemet, közben hátulról átölelt és a melleimet simogatta. Kemény mellbimbóimmal játszott, miközben hátrahajtott fejemmel már a száját kerestem. Hangosan nyögtem a gyönyörtõl, ahogy közben vadul csókolt. A tenger hullámai lágyan ringattak minket… Egyik keze lejjebb kalandozott a mellemrõl. Ahogy belémcsusszantak az ujjai, ismét hangosan felnyögtem. Mozgott a csípõm, egyik kezemmel hátranyúltam, hogy megmarkoljam keménységét. De most õ uralkodott a testem felett, édesen vergõdtem a kezei között. Hirtelen maga felé fordított és az ölébe kapott. Átkaroltam a nyakát, lábammal a derekát. A fenekemet fogta, és õ diktálta a tempót. A víz ringatott, egy-egy hullám néha felcsapott az arcomba, éreztem a tenger sós ízét a számban…. Néha abbahagyta a mozgást, magához szorított teljesen, hogy érezzem lüktetését. Tudta, hogy ez rettenetesen felizgat. Mélyen a szemembe nézett, élvezte, hogy szinte kínoz az izgatottságával. Ismerte már jól testem reakcióit, tudta, hogy másodperceken belül elélvezek. Egy hatalmas, végsõ lökéssel mindketten a csúcson voltunk, a kielégülés hangjait messzire vitte a víz……
Mire felértünk a hotelbe, már mindenki aludt. Még egy lopott csók a liftben, egy simogatás, és õ is, én is mentünk a saját szobánkba….