Rendszerüzenet

Felnőtt Tartalom

A szexrandi szolgáltatást csak 18. életévüket betöltött látogatók használhatják. Kérjük nyilatkozz, hogy elmúltál-e már 18 éves!

Nem múltam
Vissza
Szexi történetek
Zoli
Pontátlag: 3
Kategóriája: Hetero
Megtekintve: 3588
Szavazatok: 7
Feltöltve: 2010. január 11.

Csoport-és-szex... magasan

A gimnázium befejezése utáni nyáron retyezáti túrát szerveztünk egy páran. Ez volt az elsõ ilyen magas hegyünk, nem is voltunk rá felkészülve - bár jobban, mint mások. A Bucura tengerszemig három napba telt a feljutás. Az akkori barátnõmmel a sátorban minden éjszaka szeretkeztünk, amennyire az egyre növekvõ magasság és a napi mászás után bírtunk. Végül a tónál sátoroztunk le, s már másnap összebarátkoztunk a hegyi mentõkkel. Bár nem voltunk rászorulva, beengedtek a menedékházba. Az egész egy nagy szoba és egy padlástér volt. A nagy szobában hatalmas polcok voltak kialakítva, ahol akár ember is elfért vész esetén. Jó sûrûn voltunk, de nem bírtuk kihagyni ezt az éjszakát sem. Nem egyszerû hangtompítóval és ilyen kis helyen szexelni - úgy hogy a többiek nem ugyanazt csinálják.
Nos lehet, hogy csak nekünk volt az a tévképzetünk, hogy siikerült titokban maradni, de soha senkitõl nem derült ki, hogy észrevették volna. Pedig fergeteges volt.

Nézd meg Zoli többi szexi történetét is!